2020 decemberi munkarend

Tisztelt Partnerünk!
 
Ezúton tájékoztatunk arról, hogy tárgyév év végi munkarendünk a következőképpen alakul:
 

Kivitelezési munkarend:

2020. december 22. és 2021. január 04. nap között kivitelezési munkát nem végzünk.
 

Irodai munkarend:

2020. december 22. és 2021. január. 11. nap között  adminisztrációs irodai munkát nem végzünk. 
Ezen időszak alatt sem beérkező ajánlatkérések, megrendelések, szerződések, sem beérkező beszállítói számlák feldolgozását nem tudjuk biztosítani. 
Lejáró számlák átutalásának első napja rend szerint 2021. január 08, péntek.
 

Megrendelésekkel kapcsolatos információk:

A 2020. december 18.  napot követően beérkező megrendelések esetén a megrendelést feltételesen tudjuk befogadni a kiajánlott árakkal. A megrendelések feldolgozása 2021 január 11. után kezdődik meg, a gyártások elindítása január 18.

A 2020 december 18-ig a kiadott árajánlataink 2021 január 01-től, eltérő rendelkezés hiányában érvényüket veszítik, az ajánlatainkat frissítenünk szükséges.

Szállítási határidők módosulása:

A folyamatban lévő gyártások, illetve a 2020-es esztendőben még megrendelésre kerülő kiviteli munkákhoz tartozó termékek gyártási határideje a gyártóműi 4 hetes leállások miatt 4-5 héttel kitolódik, tehát az első termékszállítás várhatóan 2021 január 18-tól kezdődő héten indul. Kérjük, hogy ennek megfelelően ütemezzétek az építéshelyi munkák szervezését.
 

Ügyelet:

A leállás időszaka alatt telefonos ügyeletet nem biztosítunk, indokolt esetben az info@garantajto.hu e-mail címen, vagy kollégáink egyéni elérhetőségein keressetek bennünket, mely megkeresésre rövid időn belül válaszolni fogunk.
 
 

Ezúton kívánunk mindannyiunk nevében Boldog Karácsonyt, nyugodt év végét, sok pihenést, értékes együtt töltött időt, feltöltődést, Szeretteitek körében.